طراحی سایت دکوراسیون

طراحی سایت دکوراسیون

اگر تا به حال یکسری تغییرات اساسی در دکوراسیون منزل خود انجام داده اید حتماً با وب سایت هایی که در این زمینه خدمات رسانی می‌کنند آشنایی دارید. موضوع نوسازی فضای داخلی خانه برای بسیاری از خانواده ها فوق العاده اهمیت دارد. محیط داخلی منزل علاوه بر اینکه یک محیط امن برای افراد می باشد باید در عین حال از زیبایی بالایی نیز برخوردار باشد. اگر شما در این حوزه تخصص دارید می توانید  کار حرفه ای خود را با طراحی سایت دکوراسیون آغاز کنید.

مجموعه خدماتی که معمولاً این وبسایت ها ارائه می دهند شامل نصب و راه اندازی انواع کفپوش، دیوارپوش ها، کاغذ دیواری ها و دیگر موارد مشابه می شود. البته خدمات دکوری دیگری نیز وجود دارد که به شکل تخصصی افراد با تجربه در این حوزه اطلاعات کامل دارند. شما به عنوان یک مجری در حوزه دکوراسیون باید با طراحی سایت وردپرسی به جهت خدمات رسانی سریع تر و بهتر به مشتریان خود گامی موثر در رشد و گسترش حوزه کاری خود بردارید.

طراحی سایت دکوراسیون برای مشاغل گوناگونی قابل استفاده است که برخی شرکت ها تمامی خدمات مختلف طراحی دکوراسیون داخلی را انجام می دهند. در طراحی سایت با وردپرس علاوه بر اینکه باید به ویژگی ها و امکانات و نکات آن توجه ویژه داشته باشید، لزوم همکاری با شرکت طراحی سایت حرفه ای برای گرفتن بهترین و بالاترین سطح کیفی خدمات و قیمت مناسب و پشتیبانی عالی کاملا ضروری است.

طراحی سایت دکوراسیون چگونه بر درآمد شما تاثیر می گذارد؟

کمتر کسی است که یک شغل بخصوصی را در آن تجربه کاری داشته باشد و به فکر درآمد بالا نباشد. موضوع درآمد یکی از چالش برانگیزترین موارد می باشد که همگان بدنبال تکنیک هایی هستند که خالص دریافتی خود به عنوان درآمد را افزایش دهند. این تکنیک طراحی سایت دکوراسیون می باشد. اما سوال اصلی اینجاست که چگونه این اتفاق خواهد افتاد؟ شما فردی هستید که در حوزه دکوراسیون تخصص دارید اما آیا اطلاعاتی در زمینه طراحی و مدیریت سایت دارید؟ طبیعتا خیر.

بنابراین این توسعه دهندگان وب هستند که با طراحی سایت بر میزان درآمد شما تاثیر می گذارند. روند کار کاملا مشخص است. طراحی سایت دکوراسیون با تهیه قالب اصلی و هاست و همچنین نام دامنه آغاز می شود. با ساماندهی چارچوب اصلی و قرار دادن المان هایی نظیر انواع تم و پلاگین وب سایت شما پر بارتر خواهد شد. با محتواگذاری های منظم و حساب شده رفته رفته آدرس وب سایت شما در نتایج گوگل بالا می آید و با افزایش مخاطب و تبدیل شدن آن ها به مشتری واقعی فرآیند جهش درآمدی شما کلید می خورد.

چرا به طراحی سایت دکوراسیون نیاز داریم؟ و چه مزایایی دارد؟

طراحی سایت دکوراسیون برای تمامی کسب و کارهایی که در زمینه طراحی دکوراسیون داخلی منزل، طراحی دکوراسیون مغازه، طراحی دکوراسیون آشپزخانه، طراحی دکوراسیون اتاق، فروش محصولات دکوراسیون داخلی و خارجی، کابینت کاران، فروش ابزار و یراق آلات دکوراسیون و غیره فعالیت دارند فرصت بسیار خوبی است تا سابقه و تجربه کاری خود را به شکل نمونه کار در یک بستر دیجیتال یعنی وب سایت قرار دهند. با طراحی سایت دکوراسیون برندسازی خیلی سریعتر رخ می دهد و مشتریان بیشتری با شما آشنا خواهند شد.

امروزه کلیه کسب و کارها به شکل اینترنتی فعالیت می کنند و مصرف کنندگان در زمینه های مختلف نیز به نوبه خود نیاز و سؤالات خود را از طریق اینترنت رفع می کنند. طبق تحقیقات مشخص شده که حدود ۸۰% کاربران از طریق اینترنت شرکت طراحی دکوراسیون مدنظر خود را انتخاب می کنند و مراجعه حضوری تقریبا به فراموشی سپرده شده است.

سفارش طراحی سایت؛ نازلترین قیمت، توسط تیم حرفه ای شرکت
مطالعه

گاهی اوقات طراحی سایت دکوراسیون فقط برای ارائه نمونه کار نیست بلکه محصولات و وسایل مربوط به دکوراسیون هم از طریق چنین سایت هایی به فروش می رسند و حتی ثبت قرارداد هم به شکل آنلاین انجام می گیرد. در هر صورت طراحی سایت دکوراسیون به کسب و کارها کمک می کند تا خیلی زودتر از آنچه تصور می کنند شناخته شوند و با صرف هزینه های کمتر نسبت به روش های سنتی بازاریابی، مشتریان بیشتری جذب نمایند.

طراحی سایت دکوراسیون برای توسعه کسب و کار و درآمدزایی کاملا ضروری است

طراحی سایت دکوراسیون برای توسعه کسب و کار و درآمدزایی کاملا ضروری است

۱۲ ویژگی که باید در طراحی سایت دکوراسیون رعایت کرد کدامند؟

مشابه با تمامی پروژه های طراحی وب سایت، وب سایت دکوراسیون نیز ویژگی ها و امکانات خاص خود را دارد که شرکت طراح سایت باید به آنها توجه کند. با چنین ویژگی هایی رضایت کاربران افزایش پیدا کرده و به عنوان یک برند مطرح و حرفه ای در نزد آنها شناخته خواهید شد.

  1. درباره ما : صفحه درباره ما یکی از مهمترین بخش های سایت است. در این صفحه اهداف کسب و کار، کلیه خدمات، سابقه کار و حتی لینک به صفحه نمونه کار، تقدیرنامه ها و جوایز و غیره قرار داده می شوند.
  2. نمونه کارها : تا زمانی که نمونه کار در طراحی سایت دکوراسیون وجود نداشته باشد، هیچ کاربری به شما اعتماد نخواهد کرد. در بخش نمونه کارها از گالری تصاویر با کیفیت استفاده کنید، نظر کارفرما را در پروژه نسبت به عملکرد خودتان درج کنید و اطلاعات کاملی قرار دهید.
  3. تماس با ما : در صفحه تماس با ما باید کلیه راه های ارتباطی مثل شماره تماس ثابت، شماره موبایل بخش پشتیبانی، شماره تماس برای پشتیبانی تلگرام و واتس اپ، آدرس محل کار به همراه نشان دادن موقعیت شرکت بر روی نقشه و لینک شبکه های اجتماعی قرار داده شوند.
  4. گرافیک جذاب و مناسب : در طراحی سایت دکوراسیون باید به جذابیت و زیبایی بصری وب سایت اهمیت ویژه ای قائل شوید چون دکوراسیون هر فضایی با زیبایی ظاهری ارتباط مستقیم دارد در غیر این صورت مشتری جذب نخواهد شد. از تصاویر اسلایدر بزرگ و با کیفیت، ترکیب رنگ بسیار حرفه ای غافل نشوید. به طور کلی گرافیک سایت باید به گونه ای باشد که کاربر به محض ورود به لندینگ پیج یا صفحه اصلی سایت، جذب وب سایت شما شود.
  5. منوهای حرفه ای : در طراحی سایت دکوراسیون باید به گونه ای منوهای وب سایت را طراحی کنید که کاربران موقع دسترسی به بخش مورد نظر خود دچار سردرگمی نشوند. به عنوان مثال بخشی به نام طراحی دکوراسیون داخلی قرار داده و سپس آن را به زیر گروه هایی مثل دکوراسیون داخلی آشپزخانه، دکوراسیون داخلی اتاق، دکوراسیون داخلی حمام، دکوراسیون داخلی مغازه و غیره تقسیم بندی کنید.
  6. بخش فروشگاهی : گاهی اوقات هدف از طراحی سایت دکوراسیون فروش محصولات و کالاهای مختلف در این زمینه است یا اینکه علاوه بر طراحی دکوراسیون داخلی، بخش فروشگاهی نیز فعال خواهد بود. در این مواقع باید امکان ثبت سفارش و پرداخت به شکل آنلاین و البته کاملا امن را فراهم کنید.
  7. سؤالات متداول : در آخر مقالات وبلاگ و انتهای صفحه اصلی سایت، سؤالات متداول کاربران را در زمینه های گوناگون قرار دهید. با انجام این کار هم به مشتریان نشان می دهید که در زمینه نیازسنجی مخاطبین و بازار هدفتان چقدر حرفه ای هستید و هم اینکه مشتریان خیلی سریعتر به جواب سؤالات خود می رسند.
  8. چت آنلاین : قابلیت چت آنلاین باعث بهبود تجربه کاربری می شود چون خیلی فوری می توانند راهنمایی بگیرند. توجه داشته باشید که هر چقدر تجربه کاربری بهتر باشد، موفقیت کسب و کارتان بیشتر خواهد شد.
  9. فرم مشاوره و بازدید : در پروژه های طراحی دکوراسیون داخلی کارشناس و متخصص مربوطه در محل باید حاضر شوند و شرایط مختلف را ارزیابی کنند تا بتوان مشاوره و راهنمایی دقیق به عمل آورد و هزینه کلی را به صورت تخمینی بیان کرد. به همین دلیل در سایت باید فرم مشاوره و بازدید قرار دهید تا با ثبت و ارسال فرم، کارشناسان تماس گرفته و پس از تأییدیه کارشناس ارسال گردد. با انجام این کار نظم سلسله مراتب کاری را به مشتریان و رقبا نشان خواهید داد.
  10. وبلاگ : در طراحی سایت دکوراسیون، بخش وبلاگ به عنوان یکی از مهمترین ویژگی ها و امکانات سایت به شمار می رود و چندین مزیت دارد. اولین مزیت بخش وبلاگ این است که مشتریان متوجه می شوند که چقدر نسبت به خدمات در حوزه های مختلف طراحی دکوراسیون و اطلاعات و سبک های مختلف امروزی آشنایی دارید و اصطلاحا آپدیت هستید. فعالیت مداوم در بخش وبلاگ، حرفه ای بودن و فعال بودن شما را نشان می دهد ضمن اینکه سطح اطلاعات و دانش فردی مشتریان نیز ارتقا پیدا می کند. مزیت بزرگ بعدی این است که در بخش وبلاگ می توانید با درج محتواهای با کیفیت براساس کلمات کلیدی پر سرچ در گوگل رتبه بگیرید و خود را در معرض دید مخاطبان قرار دهید. تا زمانی که دیده نشوید، طبیعتا کاربران روی سایت شما کلیک نخواهند کرد و تا زمانی که کلیک انجام نشود، مشتری و درآمدی هم نخواهید داشت.
  11. سایت چند زبانه : در صورتی که شرکت بزرگ و حرفه ای هستید و علاوه بر مشتریان داخلی در کشورهای همسایه و سایر کشورها نیز مشتریان خاص خود را دارید، پس باید به فکر طراحی سایت دکوراسیون با قابلیت و امکان تغییر زبان از فارسی به عربی، انگلیسی و غیره نیز باشید. این تغییر زبان باید به سادگی یک کلیک کردن باشد.
  12. دعوت به همکاری : کسب و کارهای حرفه ای همیشه به دنبال جذب بهترین کارمندان هستند تا سطح کیفی و گستره خدمات خود را افزایش دهند. به همین منظور باید در منوهای سایت امکان پر کردن فرم همکاری با شرکت در دپارتمان های مورد نیاز وجود داشته باشد، تا هم افراد به راحتی و بدون مراجعه حضوری بتوانند فرم پر کنند و هم اینکه شما بتوانید به صورت آنلاین متقاضیان مختلف را بررسی و ارزیابی کنید.
۱۲ نکته کلیدی برای طراحی سایت با وردپرس
مطالعه

طراحی سایت دکوراسیون با بهره گیری از مهمترین المان ها

طراحی سایت دکوراسیون با بهره گیری از مهمترین المان ها

۸ نکته مهم در طراحی سایت دکوراسیون

در عنوان قبلی با ویژگی ها و امکانات طراحی وب سایت دکوراسیون آشنا شدید و به خوبی متوجه شدید که هر یک از این امکانات به نوبه خود سهم زیادی در موفقیت پروژه طراحی سایت و البته کسب و کارتان ایفا می کنند. در کنار این موارد، شرکت طراحی سایت حرفه ای باید به یکسری نکات هم توجه داشته باشد که در ادامه به آنها می پردازیم:

  1. موبایل ریسپانسیو : طراحی سایت ریسپانسیو یا واکنشگرا نکته بسیار مهمی است که هم در رتبه سایت و هم تجربه کاربری تأثیر مستقیم دارد. با توجه به این نکته، وب سایت شما علاوه بر کامپیوترهای شخصی، بر روی گوشی موبایل و تبلت هم به درستی نمایش داده خواهد شد و کاربران به مشکل بر نمی خورند.
  2. سرعت سایت : سایت طراحی دکوراسیون داخلی به دلیل داشتن تصاویر با کیفیت از نمونه کارهای مختلف و پروژه های کاری گوناگون، باید سرعت لود بالایی داشته باشد در غیر اینصورت کاربران از سایت خارج خواهند شد. معمولا گفته می شود وب سایت باید زیر ۳ ثانیه لود شود.
  3. سئو و بهینه سازی سایت : طراحی سایت دکوراسیون باید همراه با رعایت اصول سئو و بهینه سازی سایت باشد در غیر اینصورت تمامی هزینه ها بی فایده خواهد بود. رعایت سئو وب سایت به رتبه گرفتن و دیده شدن آن در صفحه نتایج سرچ گوگل کمک می کند که هر چقدر بیشتر در معرض دید بازار هدف خودتان باشید، سریعتر به یک برند قابل اعتماد تبدیل خواهید شد و درآمد بیشتری کسب خواهید کرد.
  4. امنیت سایت : با توجه به اینکه در برخی سایت های طراحی دکوراسیون، بخش فروش خدمات و محصولات نیز وجود دارد باید امنیت سایت از طریق دریافت نشان اعتماد الکترونیک و گواهینامه SSL و سایر موارد تضمین شده باشد.
  5. رنگ سازمانی سایت : انتخاب رنگ در طراحی سایت دکوراسیون بسیار مهم است چرا که در زیبایی و جذابیت بصری نقش عمده ای دارد، عاملی که در شغل طراحی دکوراسیون داخلی هم بسیار مهم است. توجه داشته باشید رنگ انتخاب شده نباید برای کاربر اذیت کننده باشد. رنگ ها باید همسو و مشابه با رنگ برند و لوگو انتخاب شده باشند و در تمامی بخش های سایت رعایت گردد.
  6. ساده گرایی : گرافیک و جذابیت بصری بالا و استفاده از تصاویر با کیفیت از ویژگی های بسیار مهمی بودند که در طراحی سایت دکوراسیون به آن اشاره کردیم اما نباید این مورد را با شلوغ کردن سایت اشتباه بگیرید. باید زیبایی سایت را در عین سادگی حفظ کنید تا مخاطب جذب سایت شما شود.
  7. پروژه های در حال انجام : قرار دادن بخشی به نام پروژه های در حال انجام و یا نامی مشابه آن در داخل سایت، به کاربران کمک می کند تا بیشتر به شما اعتماد کنند. هر چقدر پروژه های فعلی شما بیشتر باشند مشتریان به حرفه ای بودن و شهرت شما بیشتر پی می برند و به گزینه بهتری در ذهن آنها تبدیل خواهید شد.
  8. عضویت و ساخت پنل کاربری : عضویت در خبرنامه ایمیلی به حفظ مشتریان حتی پس از اتمام مشتریان و قطع نشدن زنجیره ارتباطی کمک خواهد کرد. از طریق پنل کاربری نیز می توانید امکانی فراهم کنید تا مشتریان با کارفرمای پروژه خود در ارتباط باشند.
طراحی سایت آرایشی بهداشتی
مطالعه

در طراحی سایت دکوراسیون به نکات آن توجه ویژه داشته باشید

در طراحی سایت دکوراسیون به نکات آن توجه ویژه داشته باشید

ارائه خدمات طراحی سایت دکوراسیون با تیم یاس وب

تیم طراحی سایت یاس وب در زمینه های مختلف مثل UX، UI، بازاریابی، بهینه سازی سایت، جذب مشتری، تولید محتوای اختصاصی و غیره به توسعه کسب و کارتان کمک زیادی خواهد کرد. یاس وب با چندین سال سابقه طولانی در زمینه طراحی وب سایت مشاغل مختلف از جمله طراحی سایت دکوراسیون و کسب رضایتمندی حداکثری مشتریان و قیمت های کاملا رقابتی و مناسب، توانسته جایگاه خود را در این زمینه تثبیت کند.

با مشاهده نمونه کارهای طراحی وب سایت مشاغل مخصوصا در زمینه طراحی دکوراسیون، به میزان تجربه و حرفه ای بودن یاس وب پی خواهید برد. چنانچه در این زمینه نیاز به دریافت مشاوره اختصاصی دارید می توانید فرم مشاوره و درخواست طراحی وب سایت را پر کنید تا کارشناسان مربوطه در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.

طراحی سایت دکوراسیون با تیم یاس وب معنای حرفه ای پیدا می کند

طراحی سایت دکوراسیون با تیم یاس وب معنای حرفه ای پیدا می کند

یاسر امینیمشاهده نوشته ها

Avatar for یاسر امینی

یاسر امینی، مدیر یاس وب ، بیش از یک دهه تجربه، معمار تحول کسب‌وکارهای سنتی به غول‌های آنلاین

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *