قرارداد پشتیبانی سایت وردپرس

قرارداد پشتیبانی سایت وردپرس

استفاده از قرارداد قبل از آنکه بخواهید یک فعالیت کاری بخصوصی را برای مشتری انجام دهید در همه ی کارها به عنوان یک اصل مهم در نظر گرفته می شود. در فرایند پشتیبانی سایت نیز یک تفاهم نامه تحت عنوان قرارداد پشتیبانی سایت وردپرس بین کارفرما و مجری کار تنظیم می شود. با استفاده از این قرارداد روند کار به خوبی و با شفافیت بالا برای شما مشخص می شود. در واقع شما میدانید که دقیقاً چه خواسته ای را مطرح می‌کنید و در قبال آن چه نتیجه‌ای از مجری کار درخواست دارید.

با امضای آن، عملا دو طرف تمام قوانین و ضوابط آورده شده در مفاد تفاهم نامه را قبول می کنند و پس از آن پروژه مورد نظر شروع می شود. اما ممکن است این سوال اساسی برای شما به وجود آید که در این قرارداد چه موارد و مفاد حیاتی ذکر می شود. در این مقاله قصد داریم به این سوال مهم پاسخ دهیم و به جزئیات مهم قرارداد پشتیبانی سایت وردپرس بپردازیم. پس ما را تا انتهای مقاله همراهی کنید.

موضوع و مدت قرارداد پشتیبانی سایت وردپرس

در قرارداد پشتیبانی سایت وردپرس بعد از آنکه اطلاعات هویتی کارفرما و مجری کار ذکر شد به موضوع و مدت قرارداد اشاره میشود. در این تفاهم نامه موضوع کاملاً مشخص است و آن اجرای کلیه فرآیندهای مرتبط با پشتیبانی سایت وردپرس می باشد. مورد بعدی در ارتباط با مدت قرارداد است. در این مدت زمان کلیه تعهدات که در قرارداد مطرح شده است همگی دارای اعتبار می باشد و دو طرف باید به طور کامل به آن عمل کنند.

7 ابزار ساده برای تشخیص زبان برنامه نویسی یک سایت
مطالعه

با توجه به تخصصی بودن پروژه پشتیبانی سایت وردپرس مدت زمان قرارداد و حصول نتیجه مربوطه توسط مجری کار تعیین میشود. به عنوان مثال کارفرما نمی تواند یک مدت زمان یک ماه را برای اجرای یک کار پشتیبانی معین و رسیدن به هدف نهایی تعیین کند. چرا که هر پروژه در آغاز کار نیاز به زمان منحصر به فرد خود دارد.

موضوع و مدت قرارداد پشتیبانی سایت وردپرس

در قرارداد پشتیبانی سایت وردپرس چه اقداماتی صورت می گیرد؟

مجموعه اقداماتی که در طی کار انجام خواهند شد به طور کامل در قرارداد پشتیبانی سایت وردپرس ذکر می شوند. شما به عنوان کارفرما باید از جزئیات فعالیت های قابل اجرا توسط مجری کار آگاه باشید. معمولاً ریز اقدامات در تفاهم نامه ها مطرح نمی شود چرا که کارفرما یکسری اهداف را به مجری کار ارائه می دهد و می خواهد که پس از مدت زمان معین به آن اهداف مورد نظر برسد. حالا تفاوتی ندارد که شما به عنوان مجری قرار است چه کارهایی را انجام دهید.

در واقع برای کارفرما هدف و رسیدن به نتیجه مربوطه اهمیت دارد. اگرچه این موضوع تا حدی درست می باشد اما برخی از شرکت ها نیز مانند شرکت یاس وب ترجیح می دهند که جزئیات کار را ارائه دهند. به بیان دیگر مقدار هزینه ای که شما می پردازید علیرغم آنکه نتیجه و هدف مربوطه محقق می شود اما باید بدانید که این هزینه صرف چه کارهایی شده است. از طرفی ممکن است شما یک سری درخواست های اضافه یا مضاعفی را داشته باشید که این مورد نیز در قرارداد در نظر گرفته می شود.

راه های جلوگیری از دیدگاه های اسپم در وردپرس
مطالعه

توجه به تعهدات مجری و کارفرما در قرارداد پشتیبانی سایت

تعهدات مجری و کارفرما را می‌توان یکی از مهمترین بخشهای قرارداد پشتیبانی سایت وردپرس تلقی کرد. شما به عنوان فردی که از یک شرکت پشتیبانی سایت درخواست خدمات دارید باید یکسری تعهدات را مد نظر قرار دهید. این تعهدات همگی در مورد مجری کار و کسی که مسئولیت وب‌سایت شما را برای انجام این اقدام مشخص در قالب پروژه بر عهده می‌گیرد نیز صدق می کند. هدف از آوردن این بند از قرارداد این است که مراحل اجرای کار منظم و اصولی انجام شود. هر کدام از طرفین زمانی که به تعهدات خود عمل می کنند قطعا پروژه پشتیبانی سایت در مدت زمان معین شده با موفقیت به اتمام می رسد.

البته فرایند پشتیبانی سایت یک اقدام بلند مدت و همیشگی است و نمی توان زمانی را برای آن در نظر گرفت. اما اهداف کوتاه مدتی در پشتیبانی سایت تعیین می شود که رسیدن به آن اهداف باعث می شود شما بتوانید مدت زمان روند پشتیبانی را مجددا تمدید کنید. با توجه به آنکه موارد مرتبط با تعهد دو طرف در قرارداد پشتیبانی سایت وردپرس به ثبت و امضاء می رسد بنابراین حتما لازم الاجرا خواهد بود.

توجه به تعهدات مجری و کارفرما در قرارداد پشتیبانی سایت وردپرس

مزیت های استفاده از قرارداد پشتیبانی سایت

  • افزایش اعتماد و اطمینان

اصولاً افراد یا کاربرانی که قصد دریافت هر نوع خدمات از یک شرکت دارند باید در ابتدای کار یک اعتماد و اطمینان بین دو طرف ایجاد شود. زمانی که شما از قرارداد پشتیبانی سایت وردپرس به عنوان مجری کار استفاده می کنید عملاً این اعتماد و اطمینان هم برای ‌ما و هم مشتری به وجود خواهد آمد.

  • امید به حصول نتیجه
خدمات تعمیر و نگهداری وب سایت وردپرس
مطالعه

کارفرمایان با داشتن قرارداد این امید را خواهند داشت که حتماً به نتیجه مورد نظر خود دست پیدا خواهند کرد. وجود امید در هر پروژه ای باعث ایجاد رفاه و آسایش فکری در کارفرمایان خواهد شد.

  • افزایش اعتبار

با به کارگیری قرارداد پشتیبانی سایت وردپرس اعتبار پروژه چندین برابر می شود. اصولاً زمانی که یک پروژه کاری دارای اعتبار باشد دو طرف بهتر و دقیق تر به تعهدات خود عمل می کنند.

  • حقوقی شدن روند پروژه

قرارداد پشتیبانی سایت وردپرس این موضوع را به طرفین القا می کند که پروژه شما یک بعد حقوقی دارد. یعنی هم مجری کار و هم کارفرما هر دو طرف حق مختص به خود را دارد. حقی که برای مجری کار تعریف می شود در واقع تامین منابع مالی از طرف کارفرما می باشد. همچنین حقوقی که برای کارفرمایان معین شده است رسیدن به اهداف کاری و نتیجه مطلوب است.

دانلود نمونه قرارداد پشتیبانی سایت

در لینک زیر شما می‌توانید قرارداد پشتیبانی سایت وردپرس را دانلود و به طور دقیق از مفاد قرارداد آگاه شوید. البته در این مقاله سعی کردیم جزئیات بسیار مهم آن را با مطرح کنیم تا کارفرمایان از روند تنظیم قرارداد اطلاعات مهمی بدست آورند. در پایان در صورتی که در مورد خدمات پشتیبانی سایت یاس وب و نحوه تنظیم قرارداد سوالی داشتید می توانید با ما در تماس باشید تا رهنمودهای اساسی در این خصوص به شما کارفرمایان گرامی داده شود.

دانلود نمونه قرارداد پشتیبانی سایت

یاسر امینیمشاهده نوشته ها

Avatar for یاسر امینی

یاسر امینی، مدیر یاس وب ، بیش از یک دهه تجربه، معمار تحول کسب‌وکارهای سنتی به غول‌های آنلاین

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *